ZF 1slak tahrik mili, on aksa diferansiyel kilit fonksiyonu, bakım gerektirmeyen ıslak fren balataları ile donatılmıştır; bu durum, aksın servis ömrünü uzatır. Arka aksın merkezi salınımı, ek tork ve dış yükün şanzıman sistemine olan etkisini azaltır. ‘’Üç aşamalı’ tip inşaat makineleri tahrik milini kullanarak, güç iletiminin güçlü darbe direnci ve yüksek güvenilirliği sağlanır. 29.5R25 düşük basınç geniş tabanlı off-road lastikleri kullanılarak, sürtünme direnci azalır ve lastik aşınması etkili bir şekilde azaltılır. Arka aks, merkez etrafında salınım yapabilir, bu da iyi off-road ve geçiş performansına sahiptir ve engebeli yollarda sürüş ve çalışma için tamamen uygundur.
Taşma kaybını ortadan kaldırmak, enerji tasarrufu sağlamak ve tüketimi azaltmak için yüke duyarlı, değişken bir hidrolik sisteme sahiptir. Akış güçlendirmeli direksiyon sistemi, direksiyonu hafif ve esnek hale getirerek iş yorgunluğunu azaltır.
Direksiyon sistemi, direksiyon şokunu azaltmak, çalışma konforunu artırmak ve tüm makinenin güvenilirliğini artırmak için önce limit stop valfini ve ardından mekanik limiti kullanır. Yüksek yağ deposu, pompanın yağ emme kapasitesini artırır, hidrolik yağının kirliliğini azaltır pompanın ve hidrolik yağın servis ömrünü uzatır.
İkinci direksiyon destek sistemi, güç kaybı durumunda bir römorkla çekildiğinde makinenin tamamının hâlâ direksiyon işlevine sahip olmasını sağlayarak tüm makinenin emniyetini ve güvenilirliğini artırır.
Hidrolik tahrik ve elektronik kontrollü akıllı soğutma sistemi, fan her sistem için soğutma gereksinimlerine göre hızını ayarlar, enerji tasarrufu, yüksek verimlilik, optimum performans sunar. Ayrıca, manuel ters çevirme fonksiyonu, radyatör temizliğini kolaylaştırır ve günlük bakım süresini azaltır.